ENTREVISTA A SUSANNA MARÈS

Susanna Marès
Mestra de primària de l'escola Els Grecs Roses.

1-Quan vas decidir ser mestra?
Des de ben petita vaig voler ser mestra però quan va venir l'hora de triar la carrera (COU) vaig tenir dubtes perquè també m'agradava molt el periodisme.

2-Quants anys fa que treballes per ensenyament ?
19 anys.

3-Creus que han canviat els alumnes ?
Si, ja que avui en dia a les classes hi ha molta més diversitat el que ha fet que s'hagin de buscar molts més recursos per atendre els alumnes.

4-T'agrada la teva escola ?
Si, ja fa 15 anys que hi sóc i per ara no tinc intenció de canviar.

5-Que t'agrada més de la teva feina ?
El que m'agrada més es veure l'evolució que fan els alumnes.

6-I el que menys ?
La manca de recursos de l'escola i la poca implicació d'algunes famílies en els procés d'aprenentatge dels seus propis fills i filles.

7-Has pensat en secundària ?
Si, és una opció que no he descartat.

8-Abans feies infantil i ara fas primària; per què has canviat ?
Perquè portava molts anys a infantil i necessitava un canvi.

0 Response to "ENTREVISTA A SUSANNA MARÈS"

Publicar un comentario